Kun myyntiviestit, kohderyhmät ja asiakaspolut kirkastetaan, tulokset näkyvät:
- Enemmän liidejä ja tarjouspyyntöjä – oikeat asiakkaat tunnistavat arvon nopeammin
- Lyhyempi myyntisykli – asiakkaat liikkuvat ostopolulla loogisesti eteenpäin
- Alhaisemmat hankintakustannukset – markkinoinnin eurot kohdistuvat oikeaan yleisöön
- Yhteinen suunta myynnille ja markkinoinnille – ei enää siiloutunutta tekemistä
Myynnin kasvu -palvelu koostuu kolmesta vaiheesta:
- Arvolupaus ja myyntiviestit – kiteytetään, mikä erottaa teidät kilpailijoista ja miksi asiakkaan kannattaa ostaa juuri teiltä
- Kohderyhmät ja asiakaspolut – tunnistetaan ostajaprofiilit ja rakennetaan heidän matkansa kohti päätöstä
- Kanavastrategia ja konversiopolut – valitaan oikeat kanavat ja ohjataan asiakas tehokkaasti kohti kauppaa
Tuotoksena syntyy Myynnin pelikirja (PDF), joka kokoaa asiakasprofiilit, viestit, polut ja mittarit yhteen