
1. Suunta – Markkinointiviestinnän fokuksen ja rakenteen kirkastus
Kirkastetaan markkinointiviestinnän strateginen suunta ja mittarit sekä kohdennetaan resurssit sinne, missä vaikuttavuus on suurin.
Ota yhteyttä1.1. Auditoinnit
Auditointien kautta saadaan puolueeton käsitys siitä, mikä on markkinointiviestinnän nykytilanne: kohdistuvatko toimenpiteet oikein liiketoiminnan tavoitteiden näkökulmasta, ovatko resurssit oikein mitoitetut, onko käytössä oikea osaaminen ja mitä data kertoo / on kertomatta.
Lue lisää1.2. Strategia ja mittaristo
Markkinointiviestinnän strateginen suunnitelma (aka roadmap), joka määrittää toimenpiteet liiketoimintastrategiaan peilaten, niiden marssijärjestyksen, työssä tarvittavat resurssit, aikataulun ja mittarit - sekä karsii pois turhat rönsyt.
Lue lisää1.3. AI-strategia
Tunnistetaan käyttökohteet, valitaan työkalut ja rakennetaan roadmap tekoälyn hyödyntämiseen ja sen skaalaamiseen siten, että kehittäminen tapahtuu saumattomana osana organisaation strategiaa ja tavoitteita.
Lue lisää1.4. Roolitus ja kumppanit
Paraskin strategia on yhtä tyhjän kanssa, jos toteutus tökkii. Selvitämme osaamistarpeet ja otamme kantaa ulkopuolisten kumppaneiden rooliin. Ette välttämättä tarvitse joka kohtaan parhaita (= kalleimpia) osaajia, mutta oikeat osaajat oikeaan paikkaan tarvitsette.
Lue lisää